Asi to tu definitivně balím

9. března 2012 v 21:54 | barumka |  Deníček
Ahoj holky, blog už mi delší dobu nic nedává, akorát mě vždycky naserou "reklamní", "anorektické" a "urýpané" komentáře, normální aby tady člověk pohledal, takže zřejmě zmizím. Pokud by můj odchod někdo neunesl, ráda vám hodím odkaz na FB, ale stejně vás tam většinu mám, akorát Ewa23 mi tam chybí:) U zbytku si nejsem jistá, zda by o to vůbec stál, o jiných zase vím, že si velice střeží své soukromí a tají identitu. Blog tímto pozastavuji, a to na neurčito.
 

Jídelníček - středa 7.3.2012

7. března 2012 v 18:55 | barumka |  Jídelníčky
Snídaně:
krajíc chleba + margarín + 6 plátků 70% vepřové šunky s křenem (50g) + kousek salátové okurky + 1/2 rajčete

-- spinning --

Svačina:
vanička čokoládového tvarohu (130g)
meruňková müsli tyčinka s jogurtovou polevou (25g)
pomeranč

Oběd:
talíř jáhlové kaše (jáhlové biovločky, odtučněné sušené mléko, rozinky, cukr, máslo) + bluma

Svačina:
3 pšeničné racio chlebíčky + 1/2 kostky lučiny (50g) + kus 45% ementálu + plátek 48% goudy + 1/4 kolesa hermelínu (30g) + mrkev + 1/2 rajčete + 3 nakládané okurky + 10 zelených oliv plněných ančovičkovou pastou

Večeře:
kelímek oříškového smetanového jogurtu (150g)
oříškovo-karamelová müsli tyčinka s čokoládovou polevou (25g)
jablko

II. večeře:
hrst vlašských ořechů + hrst slunečnicových semínek (vlezlo se to na malý podšálek)

MIMO: mentolový bonbón, 3 mini čokoládová vajíčka (cca 1,5 x 2,5 cm), velká hrst dětských piškotů + domácí jahodový džem

Pití: voda (750ml), káva + polotučné mléko (-300ml, mléka jen troška), voda + 100% pomerančový džus (500ml, víc vody než džusu), ovocný čaj - vinná réva/withania (500ml), zelený čaj s opuncií (500ml), káva 2v1 + lžička cukru (-250ml)

Pohyb: 1 h 5 min spinning

Zásluhy: návštěva pošty, revize šatníku, umytí nádobí

Hodnocení: Šílená chuť na čokoládu, která mě honí celej den a nechce přestat...Vážně se obávám, že se dnes ještě stihnu přežrat...:( Třeba piškotů nebo podobné nouzovky, kterou najdu doma. Edit: A taky že jo, to je snad nějakej opožděnej PMS nebo co!!! No nic, zítra je taky den.

Jídelníček - úterý 6.3.2012

6. března 2012 v 20:54 | barumka |  Jídelníčky
Snídaně:
bílý rohlík + margarín + 45% sýr se zeleným pepřem (3 plátky) + 1/2 rajčete + mrkev

Svačina:
vanička jahodového tvarohu s jogurtem (135g)
kakaový Brumík s mléčnou náplní (30g)
bluma

Oběd:
talíř jáhlové kaše (jáhlové biovločky, odtučněné sušené mléko, rozinky, cukr, máslo) + bluma

Svačina:
kelímek bílého jogurtu (150g) + lžička kompotovaných brusinek
čokoládová tatranka (33g)
jablko

-- spinning --

Večeře:
3 knäckebroty + 6 plátků 70% vepřové šunky s křenem (cca 50g) + 1/4 kolesa hermelínu (30g) + kousek 45% ementálu + 10 zelených oliv plněných ančovičkovou pastou + 4 ředkvičky + 1/2 rajčete

II. večeře:
hrst vlašských ořechů + hrst slunečnicových semínek (vlezlo se to na malý podšálek)

Pití: voda (500ml), káva (-300ml), ovocný čaj hruška/maca (500ml), voda + 100% pomerančový džus (500ml, víc vody než džusu), černý čaj + polotučné mléko (500ml, mléka jen troška) = 1700 ml celkem (furt málo!!)

Pohyb: 1 h spinning

Zásluhy: objednání ke kadeřnici, nachystání balíčku na odeslání

Hodnocení: Myslím, že celkem dobrý. Sladkosti jsem se rozhodla povinně dávkovat 2x denně, abych pak večer nevyžírala vše, co mi přijde pod ruku. Ale má to jednu podmínku: jedna sladkost musí mít míň jak 50g, takže například koláče jsou úplně zapovězeny. Asi s tím nebudete souhlasit, ale vzhledem k mojí mlsné hubě musím být opatrná a nic si nezakazovat. Protože pak přijde záchvat a to pak nemám problém vyžrat půl kila sušenek nebo müsli či celou bonboniéru. Jinak se dnes nic zajímavého neudálo, na spinningu mi to šlo líp než včera, nohy už tolik neprotestovaly...Akorát se mi udělalo něco na oku, tak možná budu muset k doktorce, pokud se to do rána nevstřebá - jakýsi puchýř na bělmu mám. Pitný režim doplním.
 


Jídelníček - pondělí 5.3.2012

6. března 2012 v 12:29 | barumka |  Jídelníčky
Snídaně:
krajíc chleba + 1/2 kostky Lučiny (50g) + 1/2 rajčete + kousek salátové okurky

Svačina:
vanička tvarohu s příchutí tiramisu (135g)
borůvková müsli tyčinka s jogurtovou polevou (25g)
pomeranč

Oběd:
talíř jáhlové kaše (jáhlové biovločky, odtučněné sušené mléko, cukr, rozinky, máslo)
mandarinka

Svačina:
tuňák v rostlinném oleji (cca 100g, olej okapán) + 3 pšeničné racio chlebíčky + kousek salátové okurky + 1/2 rajčete + 10 zelených oliv plněných ančovičkovou pastou

-- spinning --

Večeře:
mix sýrů (hermelín, balkán, parenica) + hrst zelených oliv plněných sýrem s modrou plísní + hrst solených brambůrků

Pití: voda (500ml), káva (-300ml), voda + 100% pomerančový džus (500ml, víc vody než džusu), suché Veltlínské zelené (750ml) = 1450 ml celkem

Pohyb: 1 h 5 min spinning

Zásluhy: co si tak vzpomínám, tak absolutně nic:)

Hodnocení: I když jsem pořádně nic neudělala (bylo mi blbě z počasí, nízkej tlak nebo co, takže jsem se povalovala doma na gauči), tak jsem absolutně spokojená, jídlo v pohodě, sport taky proběhl, večer ve vinárně jsem se taky necpala hlava nehlava...Akorát ten tuňák ke svačině nebyl dobrá volba, na spinningu mi bylo na omdlení, příště to chce cukr, kór když mi bylo přes den zle. A jo, pitný režim slabota...tak to je tak jediné mínus no...

Tento rok bude úspěšný!

5. března 2012 v 9:58 | barumka |  Deníček
Ahoj holky, včera jsem měla narozeniny a rozhodla jsem se, že odteď se budu držet motta, jež tvoří název dnešního článku. Netýká se to ale jen hubnutí, jak by se mohlo zdát...Jsou tu další věci, které mě frustrují (práce, peníze) a abych se z toho nezbláznila, musím věřit, že všechno dobře dopadne a že si budu moct za rok říct, že uplynulý rok byl fajn. Momentálně jsem nezaměstnaná, sháním práci, ale jde to blbě, v našem kraji žádná slušná práce není a obchoďáka prostě dělat nebudu. Taky teď buduju krásnej novej vztah, kterej se zdá být diametrálně odlišnej od toho předchozího, ale nechci to zakřiknout:) Jinak to jsou takový kraviny, o kterých není ani potřeba psát, nějak jsem v poslední době přestala řešit maličkosti a zajímají mě jen ty důležitý věci. Proto i s váhou nějak moc nehýbu dolů, protože jsem to odsunula na druhou kolej...na druhou stranu na sobě ale potřebuju zamakat, protože se budu učit jezdit na kole (hele, nesmějte se mi, jo?!) a na to je potřeba nějaká ta fyzička a čím míň budu vážit, tím míň se se mnou můj muž nadře:D Co ale aspoň dělám je to, že od Novýho roku chodím cvičit a cvičím fakt hodně - snažím se v průměru o 7 hodin týdně - většinou je to spinning, plavání a rychlá chůze (počítám jen ty úseky, které bych za jiných okolností absolvovala MHDčkem). Možná to některým z vás (hlavně těm "závodně" sportujícím) připadá málo, ale porovnávám se s běžnou populací a se svými shnilými vrstevníky. Jsem teď ve fázi, kdy radši budu dřít na cvičení, než že bych si odepřela nějakou tu pochutinu:) Nicméně na jídelníčku teď celkem pracuju, ale váhově se to zatím moc neprojevuje. Tak uvidíme časem, no...

Měření na Bodystatu 2

4. prosince 2011 v 21:11 | barumka |  Moje váha a míry
-prosinec 2011květen 2011září 2010
věk262625
výška (cm)171171171
váha (kg)70,971,668,2
tělesný tuk (kg)19,42225,2
aktivní tělesná hmota (kg)51,549,643
tělesná voda (l)3533,331,3
bazální metabolismus (kJ)697467835439
celková metabolická potřeba (kJ)976410852-

Co z toho plyne? Za cca rok a čtvrt se mi podařilo sice nepatrně přibrat, ALE navýšila jsem svalovou hmotu o 8,5 kg, tuk stáhla o 5,8 kg, trochu zlepšila zavodnění a výrazně navýšila bazální metabolismus (o cca 1500 kJ), což se hodí v případě, kdy ujedu a sním toho prostě víc, než bych měla (neprojeví se to na váze tak rychle). Celkem se divím, že jsem z toho vyšla bez ztráty kytičky, už 2 měsíce se vůbec nehýbu a měla jsem docela strach, že šly svaly dolů, no a vidíte, šly nahoru:) A co se celkové metabolické potřeby týče, tak ta je právě vztažena na velmi nízkou aktivitu (v květnu to byla střední aktivita), vzhledem k tomu, že teď nesportuju. Na ostatní hodnoty to ale nemá vliv. Resumé? Váhu stáhnout alespoň pod 70 kg (norma 64-70 kg), tuk o minimálně 2,4 kg (norma 13-17 kg), no a aktivní tělesnou hmotu a vodu už mám prakticky v normě. Dobrý, ne?:)

Proč mi vůbec píšete?

24. srpna 2011 v 9:48 | barumka |  Deníček
Děvčata, nadpis je mířen na ty z vás, které jaksi ještě nepochopily tajemství přežití a snaží se tento přirozený pud násilím potlačit. Všechny, které se hlásíte k hnutí pro-ana, pro-mia a podobným blbostem...plýtváte tu svými myšlenkami a názory! Chápu blogy, které vznikly za účelem s těmito nemocemi bojovat, ale nechápu jejich propagátorky! To na sebe neumíte jinak upozornit? To vidíte smysl života v tom, že ve dvaceti umřete na podvýživu? Myslíte si, že sbalíte svýho idola na vzezření ála koncentrák? Hezky si tu na blogu koexistujme, ale nebudeme si kecat do svých záležitostí, ano? Možná si teď říkáte, že radši chcípnete, než byste vypadaly jako já, ale víte co? Mně je to srdečně jedno. Radši budu mít pár kilo navíc, jenže budu mít narozdíl od vás za a) svalovou hmotu, za b) kondici, za c) kamarády, za d) budu zdravá, za e) chlapi moje oblé křivky ocení a za f) otěhotním a normálně porodím.


Nová rubrika

11. srpna 2011 v 15:23 | barumka |  Obchůdek
Protože jsem tu už párkrát prudila s reklamou na můj shop s oblečením, tak na něj založím speciální rubriku, kde bude odkaz nastálo a kdokoliv bude chtít, tak se tam kdykoliv bude moct mrknout. Ať vám to pořád nepodsunuju. Mimochodem když byste něco z nabídky chtěly, ale nezdála se vám cena, tak klidně smlouvejte, mám přecpanou skříň a potřebuju se některých kousků, co nenosím, zbavit a je škoda je vyhazovat do popelnice nebo dávat na charitu (tam posílám onošené věci). Tu je odkaz:

http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/1089-barumese

Plány do konce roku 2011

26. června 2011 v 23:58 | barumka |  Deníček
Zde najdete vše, co bych ráda udělala do konce tohoto roku, jsou tu jak dlouhodobé plány, tak krátkodobé, prostě takový mišmaš, jehož jednotlivé položky bych ráda postupně promazávala, anebo další zase přidávala podle toho, jak se na mě budou hrnout povinnosti a v hlavě rodit nápady:)

  • Zbavit se kuřích ok na nohou.
  • Zálohovat data.
  • Zhubnout na 56 kg (nebo aspoň pod 60).
  • Zajít na kožní nechat si zkontrolovat znamínka a zeptat se na kuří oka, odstranění některých znamínek.
  • Nechat si propíchnout pupík (to až zhubnu).
  • Nechat dodělat klíč od baráku pro drahého (od spodního vchodu, ať nemusí zvonit).
  • Uklidit pokoj.
  • Promazat emaily.
  • Založit spořící účet.
  • Vyházet staré časopisy.
  • Udělat pořádek v počítačových souborech.
  • Natáhnout do mp3ky hudbu.
  • Probrat hudbu v počítači.
  • Nechat si udělat krevní obraz.
  • Objednat se k oční kvůli novým čočkám.
  • Stavit se na další kérku.
  • Našetřit peníze na kurz, dárky, čočky a spoustu dalších věcí.


Nějaké ty zásady

26. června 2011 v 23:37 | barumka |  Deníček
JÍDLO
  • denně vypít 2-2,5 litru neslazených tekutin
  • jíst pravidelně každé 2-3 hodiny
  • snažit se jíst zdravě, tzn. vyhýbat se chemii (umělá sladidla, glutamát, éčka všeobecně) a vysokému obsahu cukru a tuku v jídle
  • denně sníst minimálně 2 ks ovoce a 4 porce zeleniny
  • v obchodě kupovat jen to, co potřebuju, ne blbosti (ani kdyby byly nejlevnější na světě)
  • nepřejídat se, nedojídat otevřená balení když na to nemám chuť, nelikvidovat zásoby nezdravých věcí s vizí, že od zítřka už budu jíst výhradně zdravě
POHYB
  • pravidelně cvičit (ideálně 6 h týdně)
  • snažit se o co největší pestrost (spinning, orbitrek, domácí posilování, posilovna, plavání, power plate, Jillian...)
  • chodit víc pěšky
  • nezanedbávat drahou polovičku a neválet se pořád "na misionáře":))
KRÁSA
  • denně si udělat domácí anticelulitidní masáž (krém/gel+kartáč)
  • používat sprchový gel a nevymlouvat se, že vysušuje pokožku (stačí se pak namazat - viz další bod)
  • denně se namazat tělovým mlékem nebo olejem (po sprchování)
  • jednou týdně provést peeling celého těla
  • dbát o svůj vzhled (líčit se, česat se, lakovat si nehty, nezapomínat na rty - lesky, balzámy, rtěnky)
  • hezky se oblékat a nechodit jak socka (alespoň před drahým)
  • denně spát 6-8 h
  • snažit se zbavit kuřích ok na nohou (denně aplikovat speciální vodičku)
  • nechat si u kožní zkontrolovat mateřská znaménka a odstranit jeden kožní výrůstek a zeptat se na ty kuří oka
  • neflákat odličování, starat se o svou pleť (1x týdně pleťová máska)
  • používat vodičku proti pocení (když nebudu čerstvě oholená)
  • zajít na opravu stávajícího tetování
  • postupně likvidovat přespřílišné zásoby kosmetiky:)
PSYCHIKA
  • denně udělat něco smysluplného, za co se můžu pochválit
  • nevyhýbat se lidem kvůli tloušťce
  • neodkládat povinnosti na poslední chvíli a naučit se překonávat lenost
  • snažit se myslet pozitivně a zbytečně se nerozčilovat
  • nehádat se s přítelem kvůli maličkostem
PRÁCE a SEBEVZDĚLÁVÁNÍ
  • najít si stálé a slušně placené zaměstnání
  • absolvovat kurz výživového poradenství
  • našetřit na instruktorský kurz spinningu
  • mrknout po kurzu angličtiny (CAE) a němčiny
  • časem si udělat řidičák

Další články


Kam dál